dinsdag 4 maart 2008

Dag Siel,

Het is echt fijn om te weten dat het al een stuk beter gaan met jou, en dat je toch vol blijft houden met eten, chapeau meid. Ik ben vandaag nog op afdeling 4 geweest, en ben stiekem gaan vragen hoe het met je ging. Jammer dat ik je niet ben kunnen opzoeken maar dat komt er zeker nog wel van. En als het mag, breng ik mijn dochter Lore mee die je graag eens wil ontmoeten, ze heeft al reeds kennis gemaakt met je 2 zussen. Je mama heb ik net niet gemist, ze is op de dagzaal wat spulletjes komen halen. Maar doe ze maar vele groeten van ons.

Doe zo verder zoals je bezig bent! Komaan Siel je kunt het..

Groeten van Jasmine en Rudi
Kun je nog eens de groeten aan je zusjes doen van Lore want ze heeft maar bang dat ze haar vergeten zijn. En Siel we komen je zeker eens opzoeken. Tot gauw

Geen opmerkingen: